Jeroen, I found a little bit of information for FFA 15.
The unit used an airfield Borken near Johannisburg (East Prussia) in March 1915.
As well an airfield Korzeniste is mentioned for FFA 15 (no date given).
As well the unit must have been on airfield Angerburg for some time.
Later the airfield Janow-Wlozcowa is mentioned (again no date available).
In Winter 1915/16 the unit occupied the airfield Udziany, 60 km west of Dünaburg (at least the source book says that).
As well in 1916 the unit was based on airfield Oknisty.
An album by Leutnant Lühr (FFA 37) with photographs and aerial views of Riga is stored in the Ferko Collection at the University in Dallas/Texas but I did never see the material.
Sadly, the most of the German files with information burned in WWI in Berlin and the rest is sprayed all over the world. That makes all searches to huge puzzles.
--------------------------------------------------------------------------
Ja, wir Sachsen sind überall auf der Welt: Sachsen, Obersachsen, Niedersachsen - sogar Anglo-Sachsen (Sussex, Essex, Wessex and more ...sex)

! Die Esten sind eben gut informiert! Ich wußte, daß die Finnen auch den Namen Saksa für Deutsche verwenden.
Im Sommer 1989 reiste ich durch die baltischen Republiken. Es war sehr schön und wir hatten in Vilnius eine besonders nette und hübsche Dolmetscherin.
Mit freundlichen Grüßen
Hannes
PS: Ich habe auch den Film über den berühmten Führer der Pruzzen "Gerkus Mantas" ("Herkus Monte" in deutschen Lexika) vor vielen, vielen Jahren gesehen.